Gebrek aan een transparant beeld van prioriteiten en geen overzicht?
Agile Portfolio Management by Agile Cockpit helpt bij het inzichtelijk maken van de waarde van de strategische initiatieven en het maken van betere keuzes in de prioriteiten van het portfolio.

De grootste uitdaging voor een portfoliomanager is het stellen van de juiste prioriteiten.
Hoe creëer je overzicht, zorg je voor focus om de juiste resultaten te behalen en beheer je het portfolio effectief? Agile Portfolio Management by Agile Cockpit geeft je de oplossing! Agile Portfolio Management by Agile Cockpit helpt je om de strategische doelen te vertalen naar strategische initiatieven waarbij via een transparant prioriteringsmodel de juiste keuzes gemaakt kunnen worden.
Partners




Stel zelf je eigen prioriteringsmodel samen
Verticale alignment


Verhoog de voorspelbaarheid van het portfolio
Creëer transparantie in het portfolio


Ondersteun jouw PI-planning
Waarom Agile Portfolio Management by Agile Cockpit?
-
Is er geen structuur qua werk? Heb je verschillende uitdagingen binnen je teams en veel moeite met het prioriteren van alle projecten?
Meld je aan voor onze Agile Portfolio Management Masterclass en kom alles te weten over agile portfolio management.
Agile Portfolio Management
Wat is de wereld van portfoliomanagement?
Portfoliomanagement is niet nieuw. Veel organisaties werken er hard aan om het portfolio af te stemmen – en afgestemd te houden – op de strategische doelstellingen. Maar in het tempo waarin de markt nu verandert, is dat een hele uitdaging. Om sneller tot innovatieve oplossingen te komen, is het maken van de juiste keuzes daarom belangrijker dan ooit. Een agile mindset in portfoliomanagement helpt je daarbij.
Agile portfoliomanagement helpt je bij het selecteren, prioriteren, plannen en sturen van verschillende initiatieven op strategisch niveau die bijdragen aan organisatiedoelen met als doel:
- Waarde maximaliseren met beperkte capaciteit;
- Zorgen voor de nodige snelheid om in te spelen op de steeds sneller veranderende organisatie;
- Om horizontale en verticale afstemming en focus binnen de organisatie te creëren.